Helyzet

2011.06.04. 12:48

Tudom, rég írtam ebbe a blogba, de mióta megnyitottam másik csak kertészettel foglalkozó blogomat, ezt valahogy hanyagoltam. A kertes blogban (hujani.wordpress.com)  csak növényekkel foglalkozom, orchideáimtól a kaktuszokig.

Mi is történt az utolsó bejegyzéstől?
Vettem egy Metz márkájú 44-es kulcsszámú vakut a Pentax K-7 gépemhez, jó pár dolog kellene még hozzá, de majd az a jövő zenéje. Legfőképpen egy 70-300 mm-es optikát szeretnék (Sigma).
Megjelent az Angry birds Rio pc-s változata. Most már nem malacokat, hanem majmokat kell kilőnünk a madarakkal. Milyen felkapott lett ez a játék, hiszen lassan minden mobil és pc operációs rendszerre létezik. Nekem is fent van, amin csak lehet, kivételt képez az 5800-as Nokia telefonom. Amúgy sem sokáig marad meg már.

Ennyit mára az Angry birds legyen veletek!  Pá!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://hujani.blog.hu/api/trackback/id/tr252956316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása