WD HD TV

2009.08.28. 13:25

Leteszteltem. Szóval jó kis masina. Megérte. Próbáltam mindenféle filmmel. DivX-et simán viszi, mint ahogy az ISO DVD-t.

Aztán a HD tartalmak lejátszása következett. Kipróbáltam HD Ready és CRT tévén is. Jó kis csippet szerkeztettek bele, mivel a CRT TV-n is viszi az 1080p filmet akadás nélkül. Meg is lepődtem. Jó kis csippet kapott... :)

Amég megcsinálta a Media Libraryt az nem volt kevés idő. De bármilyen NTFS, FAT32-es USB-s winchester köthető rá. Javaslom, ha valaki egy 500 Gb-os lemezzel használja, ne rakja rögtön tele, mint ahogy én tettem....

A fileokat rendszerezni tudja. Külön válogtja a zenéket, filmeket, képeket. A képek és az zenék lejátszása multitaszkos, azaz mindettő mehet egyszerre.

Az alacsony ára és tudása következtében szerintem jó vétel.

Szerző: hujani

Szólj hozzá!

Címkék: kütyü hd

A bejegyzés trackback címe:

https://hujani.blog.hu/api/trackback/id/tr451344092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása