A mai nap: 2009.09.23.

2009.09.23. 11:07

A mai nap a pihenésé, legalább is a délelőtt. Kész a kolis rendezvényhétre alkotott illustrator plakátom. Ma voltam érte a nyomdában, csinos lett. Tetszik nagyon. Délután felkerülnek a megfelelő helyekre.

Most hogy így beírtam ide a mai dátumot, rájöttem a magyar hollós cég meglátogatása sem maradhat ki a mai napból. Már megint sok a pénzem? Dehogy, csak be kell fizetni néhány csekkecskét.

Most hogy így nézek ki a fejemből (rég volt ilyen lusta nap), azon töprengek hogy be kell lassan hoznom a kaktuszaimat meg a sivatagi rózsákat. A tavaszi ültetésűek szépen megnőttek.

Nem tudom de ma valahogy lusta vagyok, pedig ma is oda kell ülnöm az indesign elé, hogy ne unatkozzak. Tervezés, kivitelezés, nyomda. Mint ahogy az előző napok. Se fotó, se semmi. Lusta vagyok.

De azért nem panaszkodom, mert szeretem csinálni. Nem is kicsit. :)

Szerző: hujani

Szólj hozzá!

Címkék: mai nap

A bejegyzés trackback címe:

https://hujani.blog.hu/api/trackback/id/tr651401413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása