Mi történt velem 2009-ben.

2009.12.30. 19:38

Kezdhetném az év elején is, de nem fogom, hiszen csak a blogról van szó.

2009. Július: Nyári szünet
Erdélyben jártam. Sok emlékhez jutottunk Erdélyt járva. A néhány nap alatt bejártuk a nevesebb magyarlakta településeket. Szívesen visszamennék, a hosszú utazás (700 km) ellenére is. Zeteváralja csodálatos. Mátyás Gábor atya személyisége is felejthetetlen.

Júliusban indítottam el ezt a blogot is. Írtam néhány bejegyzést, szám szerint 111-et, az indulás óta. Több - kevesebb látogatóval büszkélkedhet oldalam. Jelenlegi álláspont szerint 7400 oldalletöltés történt. De ez most itt nem a statisztika és a száraz számok helye.

A blog oldalain bemutattam hobbim a fotózás eredményeit, tudom nem vagyok profi, de szívesen csinálom, egyenlőre egy Panasonic FZ-28 géppel, de remélem 2010 majd hoz jobbat (Canon EOS 500, stb.). Közzé tettem virágzó kaktuszaim képeit, a ritkábbnak számító sivatagi rózsáimet. Itt jelzem, hogy néhány rózsaszínre lehet jelentkezni majd tavasszal. Most csak néhány centisek, de mivel sok kikelt feleslegesek.

Bemutattam kedvenc kütyüimet is:
MSI Wind U100,
WD HD TV. Mindkettő most is jól szuperál.

Ismertettem néhány általam is megvásárolt könyvet, megtekintett kiállítást, rendezvényt (Tutanhamnon, Alsópetény). Karácsony közeledtével közzé tettem néhány háttérképet, amelyet folytatni fogok, persze nem ebben a témában.

Remélen nem unalmas, amit csináltam. De lehet hogy tévedek.

Szerző: hujani

Szólj hozzá!

Címkék: év vége

A bejegyzés trackback címe:

https://hujani.blog.hu/api/trackback/id/tr801633542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása