Sivatagi rózsa

2009.08.03. 19:52

Szokták mondani, szerelem első látásra, na valahogy így voltam a sivatagi rózsákkal (Adenium obseum). Rendeltem néhány magot egy exotikus magotak forgalmazó cégtől. Ezek magocskák rendben kikeltek. Mostmár szép nagyok. Megteremtettem számukra a megfelelő csírázási körülményeket (25-35 fok, pára, víz).

Másodszorra egy magyar licitálós oldalon jutottam hozzá magokhoz, a hölgy sokat küldött, sokkal többet, mint amit rendeltem. Ebből is rengeteg kikelt, csak egy kapkodás következtében a kicsi magoncokat nem takartam le az árnyékolóul szolgáló újságpapírral, így kinyírtam néhányat. 

Harmadik magrandelésem ismét az említett cégtől volt. Jelen pillanatban kelnek. Így mostmár elég sok fajtával rendelkezem.

Amelyek a következők:
diamond ring, double color, earth quake, flame, Halloween, Happy bunny, honey moon, One day yellow, Poseidon, siamase purple, pink, mini pink, gentle breeze, red zone, pink thunder, plusz még négy aminek nem tudom a fajtáját, mert vegyes csomagban voltak.

Érdemes megnézni az ebay kínálatát!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hujani.blog.hu/api/trackback/id/tr941286620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása