Két új könyv

2010.02.10. 23:57

Sajnos kedvenc online könyvesboltom megszüntte a napi akciókat, pedig szerintem sikeres volt. Sokat vásároltam tőlük.

  Ma is bementem a helyi boltjukba, és persze hogy nem jöttem ki könyv nélkül. 2 akciós kötetet vettem. Az egyik a kert nagykönyve, amelyben jó néhány kert tervét találhatjuk. Jó ötleteket meríthetnek a kert tervezés előtt állók. (1999.- HUF)
 

 

 

 

A másik könyv, pedig a konténeres kertészkedőknek segít eligazodni a megfelelő edény és növényösszeállítás kiválásztásában. (1499.- HUF) Egyébként jó akció, tudnék még pár kötetet venni.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://hujani.blog.hu/api/trackback/id/tr911748187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása