Mi történt 2010-ben?

2010.12.30. 20:18

Január
Új alaplap került a gépembe, ültettem néhány adeniumot, Kokava Linia-án szánkóztunk.

Február
Megvásároltam a nokia 5800 telefonom, azóta is használom. Megszületett az OviFiles a Nokia jóvoltából.

Március
Orchidea kiállításon voltam, amire 2011-ben is megyek. Márciusban kettő is lesz... :)

Április
Ebben a hónapban semmi érdekes nem történt. Vettem néhány orchideát, szereztem néhány régiséget, és fotóztam is.

Május
Kemencén jártunk. Repcetáblát és rallyt fotóztam.

Június
Beindítottam a 365 projektet, ami azóta megállt, mert a flickr nem enged 200 képnél többet feltölteni. Árvíz, Olaszország.

Július
Kirándultunk a Tátrában, Vigadtunk Vácon.

Augusztus
Megkezdődött a Castle sorozat, de sajnos hamar vége lett.

Szeptember
Megkezdődött az iskola... Jártam a Hortus Hungaricus-on, Vettem egy új 24"-os monitort, azon bámulom a netet és a Photoshopot. Motorversenyt láthattunk Balassagyarmaton.

Október
Egyel több lettem... Megkapam a golgotáim. Megújult a windows live.

November
Orchidea kiállításon jártam. Vettem egy iPod-ot és egy Pentax K-7 fényképezőgépet. Linuxot telepítettem a laptopomra.

December
Megszületett a FreeNAS gépem. Elég régi darab. Ismét adeniumot ültettem, már másodszor ebben az évben. Lassan adeniumkert lesz nálam. Tesztelem a télálló kaktuszaimat.

A bejegyzés trackback címe:

https://hujani.blog.hu/api/trackback/id/tr132549102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása